söndag 22 juli 2012

Tankar om bloggen

Mina tankar om denna blogg är att jag främst ska lägga upp bilder på saker som jag köpt, saker som är nytt för mig men som är gammalt för någon annan. Alltså saker jag hittar på loppisar, secondhand-affärer, ärvda ting eller varför inte något jag slumpartat hittar på gatan?! Men jag kan inte lova att det inte kommer upp några inlägg om flummiga tankar eller bilder på andra saker. Vi får se vad det blir av det!

Nu kanske det kommer dröja innan bloggen kommer igång på riktigt för på lördag gifter sig min storasyster! Mäktigt, stressigt och underbart. Sen ska jag ha tid att njuta av sommarlovet också.. But some day!

Ta hand om er


Under tiden får ni en bild jag tagit
utanför 
mitt hus i kvällssolen.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommentar här..